sobota, 8. februára 2014

ZOSTRIH TÉM

(v prvom rade upozorňujem, že týmto blogom nikoho neohováram, iba sarkasticky komentujem)

ZOSTRIH TÉM, KTORÉ VÁS ZAUJÍMAJÚ

Zdravím .. Na sociálnej sieti som sa pýtal niektorých ľudí aké témy ich zaujímajú a trápia a rozhodol som sa ich spracovať v jednom blogu. PRÍJEMNÉ ČÍTANIE!

1. Filip Morjak zo seba dostal takúto tému na blog :  Skutočný dôvod prečo súvisí uprednostňovanie mydla pred sprchovým gélom s poklesom natality na Slovensku. 

Keď si nejaký človek prečíta túto otázku tak sa buď začne smiať na pomerne dlhú dobu, alebo jeho zrak zostane upretý na Filipove slová a začne sa taktiež na nekrátku dobu zamýšľať či je nenormálny on sám, alebo jedna veta dokáže byť naozaj tak nepochopiteľná.

V prvom rade by som veľmi rád poznamenal, že podľa obrovských prieskumov amerických vedcov je mydlo menej používané ako sprchový gél - ale dobre, k téme. Vymyslel by som si nejakú trápnu historku, ale keďže ste chceli vedieť skutočný dôvod, tak mi asi nič nezostáva ako napísať úplnú realitu. V prvom rade si treba uvedomiť, že kým si človek dá na telo mydlo prejde naozaj o dosť dlhšia doba, ako keby si niekto na telo vylial sprchový gél. Zatiaľ čo má manželka náladu na zblíženie  vy sa v kúpeľni mydlujete a premrháte možnosť vytvoriť domáceho miláčika. Ďalšia vec je, že ručne vyrobené mydlo je omnoho drahšie ako sprchový gél, hlavne u nás kde je všetko drahé - a tým pádom peniaze nezostanú na staranie sa o deti. Niekto kto má spotrebu tri mydlá na týždeň to má naozaj ťažké! No za posledné roky je na Slovensku skôr opak poklesu natality, vidíte - určite je to preto, lebo ako som spomenul na začiatku odseku sprchový gél sa používa viac ako mydlo.

2. Na Facebooku vznikajú masívne skupiny, ktoré kritizujú to, že Televízia Markíza odkúpila práva na vysielanie hokejového turnaja na Olympiáde : Hokej na OH Soči odkúpila Markíza. Pre, proti?


Keď som ako väčšina pozemšťanov v tínedžerskom veku scrolloval FB nemohol som si nevšimnúť, že ľudia sa začali búriť proti tomu, že Markíza kúpila práva na hokejovú časť Olympijských hier v Soči.


Napriek tomu, že si to veľmi veľa ľudí počas priamych prenosov neuvedomovalo kvalita komentátorov v RTVS bola veľmi vysoká. Nie len ich veľmi príjemný hlas, ale aj ich všeobecná znalosť z oblasti hokeja aj športu dokáže diváka uspokojiť a spríjemniť mu sledovanie hokejových prenosov. Boli pri tom ako sme vyhrali MS v roku 2002, ako sme vo Vancouvri 2010 skončili štvrtí, a aj keď sme v roku 2012 skočili strieborní. Symbolickými sa stali tzv. Presilovky, ktoré sa vysielali počas prestávok. S istotou môžem povedať, že tento rok bude olympijský hokej iný. Nabehajú mi zimomriavky pri predstave, že finálové zápasy budú komentovať Peter Čambor a Matúš Krutý. Obidvaja sú kvalitní moderátori Športových novín, ale úprimne si nemyslím, že by mali na komentovanie hokejových zápolení o zlatú medailu na OH. Samozrejme dúfam(e) v príjemné prekvapenie - no zatiaľ to naňho nevyzerá.
Markíza vedela, že ľudia nebudú nadšení z toho, že hokej sa bude vysielať na komerčnej televízii. No našej najpopulárnejšej televízii to ťažkú hlavu nerobí - a nemá ani prečo. Dôvod je jednoduchý. Hokej bude najsledovanejším programom roka - keď budú hrať naši, tak sa očakáva 60 percentná {samozrejme, v prípade, že sa nám bude dariť oveľa viac} sledovanosť, čo sa nepodarí každý deň. Na OH 2010 stála jedna 20-sekundová reklama uprostred zápasu 1800€ (podľa portálu mediálne-etrend) - každým rokom ceny za reklamy stúpajú. Markíza navyše vypustila projekt Zlaté Manželky, ktorý mal sledovanosť približne 27% (podľa portálu TV Markíza). Znamená to teda, že aj napriek neznámej vysokej sume sa Markíze investovať určite podarilo. Napriek tomu, že moje slová neboli k Markíze najkorektnejšie a najmilšie verím, že všetkým "hejterom" (vrátane mňa) ukáže že sme sa mýlili. COMING SOON! :)

Špeciálne poďakovanie : 
Jakub Kovaľ

Copyright © 2014 MT Production. All right reserved. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára