nedeľa 30. marca 2014

KRÁTKY ZOSTRIH TÉM #2

(v prvom rade upozorňujem, že týmto blogom nikoho neohováram, iba sarkasticky komentujem)

ZOSTRIH TÉM, KTORÉ VÁS (NE)ZAUJÍMAJÚ

Zdravím.. Rozhodol som sa napísať blog o tom, čo sa deje momentálne nové vo svete z môjho pohľadu a čo zároveň určite zachytáva aj vás. PRÍJEMNÉ ČÍTANIE

1. Téma, ktorá zamestnáva všetkých Slovákov : Slovensko volí Prezidenta.

Slovensko si po piatich rokov znova volí hlavu štátu. Tento rok sme boli svedkami skôr špinavej anti-kampane, ako vychvaľovania sa vo veľkom. Do druhého kola sa dostali dvaja kandidáti - momentálny premiér Robert Fico (vskutku veľmi obľúbený na sociálnych sieťach) a Andrej Kiska - nezávislý kandidát. Druhý spomenutý, na obrovské prekvapenie stávkových kancelárií doslova rozdrvil mierneho favorita v druhom kole pomerom 60:40. Premiér po 50% sčítaných hlasov predišiel pred novinárov, a verejne zablahoželal Kiskovi k víťazstvu so slovami : "Gratulujem novému prezidentovi, pánu Kiskovi. Ja si momentálne doliečim moju nohu, a potom sa oficiálne vyjadrím. Ešte raz imaginárne podávam ruku, a gratulujem pán Kiska!"  Veľmi profesionálne. I keď, ťažko povedať či od srdca, alebo to je len ďalší marketngový ťah. Nech už bude nový prezident akýkoľvek latka nie je nasadená vysoko. VEĽA ŠŤASTIA PÁN KISKA!




2. Zašiel som do kina : Krátka recenzia na film NOAH.

Keď človek zájde do kina na 3D tak pochopiteľne čaká od filmu veľa. Zvlášť, keď ide na dvojhodinový snímok, kde sa v hlavných úlohách objavia také hviezdy ako R. Crowe, J. Connelly či E. Wattson. Zároveň, je ale takmer isté, že Noah bude kontroverzný, keďže to je biblický príbeh.
Očakávania boli zmiešané, no pocity ešte viac. Noe je výborne natočený film, s perfektnými efektami a s perfektným Russellom Crowom v hlavnej úlohe. Oceňujem taktiež skvelú Emmu Watson - ktorá mi narozdiel od D. Radcliffa, až tak veľmi nepripomínala Hermionu, ako som čakal. Najmenej dobre zvládnutou stránkou bola podľa mňa réžia. Darren Aronofsky si zachoval svoj štýl natáčania, ktorý je vždy rozporuplný. Ako sám povedal - buď ho jednoducho prijmete, alebo odkopnete. Jeho výkon bol, ale ovplyvňovaný hurikánom Sandy, kvôli ktorému muselo byť natáčanie viackrát prerušené. 
Za predpokladu, že máte radi 3D a dobré efekty určite na tento film zájdite.



3. Kontrafakt natočil nový klip : V MOJOM SVETE.

Kontrafakt vydal dnes štvrtý videoklip z ich tretieho albumu Navždy. Tentokrát sa jednalo o mimoriadne obľúbenú skladbu V mojom svete produkovanú Maikym Beatzom, s hosťami Separom a Ektorom. O klip (réžiu a kameru) sa postaral Michal "Kunes" Kováč. Ten s Rytmusom už spolupracoval viackrát (napr. AKM). Svoju prácu zvládol dokonale - videoklip má najvyššie parametre. Celý bol veľmi inovatívny, zaujímavý a hlavne si zachoval status Kontrafaktu. 
Páčil sa vám?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára